37 produktów
Wybierz auto
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
23,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
23,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1000360028
18,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 58
Tylko w połączeniu z: Bhc1002,bhc1103, fhc1002,fhc1103
Rozwiń więcej danych
39,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
39,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336037
Dla numeru oe: 3a0145972a
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
16,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA053028013
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
62,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
62,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z tyłu po prawej
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
136,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [cm]: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
12,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
12,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Za turbosprężarką, kolektor dolotowy, po stronie silnika
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
40,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1h0145838g
36,98
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
36,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [cm]: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
21,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
21,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1h0145834j
Masa [g]: 76
17,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1j0145838r
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
158,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703356021
Dla numeru oe: 1h0145834e
24,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do przewodu rurowego, strona gorąca
21,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
21,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, góra
Ciężar [kg]: 0.32
Rozwiń więcej danych
37,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
132,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
16,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451547701
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
22,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
22,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta SEAT TOLEDO I należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.