Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
107 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,40
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
38,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6q0145834
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
50,13
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
50,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6q0145838h
112,12
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
112,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,75
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
73,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 138
40,21
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
40,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
47,45
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
47,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
94,71
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
94,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
93,78
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
93,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
102,89
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
102,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
122,90
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
122,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, góra
Ciężar [kg]: 0.14
Rozwiń więcej danych
65,88
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
65,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
67,61
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
67,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 237
42,01
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
42,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
84,94
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
84,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6q0 145834
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra
Rozwiń więcej danych
42,24
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
42,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Śr. przyłącza od strony ciśnieniowej [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
45,06
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
45,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 200
Rozwiń więcej danych
45,34
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
45,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 270
Rozwiń więcej danych
41,23
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
41,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 310
Rozwiń więcej danych
46,02
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
46,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 435
Rozwiń więcej danych
54,89
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
54,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta SKODA FABIA II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.