Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do SKODA FABIA II

105 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: przed turbosprężarką, Materiał: GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szk...
38,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma, Masa [g]: 138
40,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
70,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0145834, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
50,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0145838H
113,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej u góry, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Materiał pierścień komp...
87,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0145838H, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, Kolektor dolotowy...
96,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
49,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0 145 832 G, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, na dole, Dług...
38,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Turbosprężarka, z lewej u góry, po stronie silnika, Materiał: MVQ (silikon-kauc...
48,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV14SKV500

ESEN SKV 14SKV500

23,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6Q0 145834, Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra, Długość...
42,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
39,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu z lewej, góra, Ciężar [kg]: 0.14, Przewód układu chłodzącego: Turbos...
67,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.19
63,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.2
36,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po stronie silnika, góra, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
79,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, Długość przewodu elastycznego [mm]: 428
86,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej u góry, Przewód turbosprężarki: Strona gorąca
76,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
120,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SKODA

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie SKODA FABIA II?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu SKODA FABIA II?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta SKODA FABIA II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

SKODA FABIA II – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.