108 produktów
Wybierz auto
TOP117828
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336148
Dla numeru oe: 6q0145834
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
50,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451791401
73,75
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
73,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 138
40,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703356053
Dla numeru oe: 6q0145838h
112,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451796001
77,49
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
77,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451822701
47,45
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
47,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451796101
82,53
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
82,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451796301
53,44
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
53,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPAU048
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
54,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
102,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, góra
Ciężar [kg]: 0.14
Rozwiń więcej danych
65,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451795301
37,56
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
37,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
67,61
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
67,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 237
42,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
84,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1000360086
Strona zabudowy: Z prawej
Przewód turbosprężarki: Zimna strona
153,74
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
153,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336078
Dla numeru oe: 6r0145834c
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
84,70
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
84,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka, z lewej u góry, po stronie silnika
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
48,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta SKODA FABIA II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.