221 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0 129 618 bq
49,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.44
Średnica zewnętrzna [mm]: 68.5
Rozwiń więcej danych
167,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Pomarańczowy
Materiał: Silikon
86,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
92,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.413
109,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.122
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
169,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do bloku silnika, zimna strona
85,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,27
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
104,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, po stronie silnika, z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
48,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka, z lewej, po stronie silnika
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
136,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
23,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
Rozwiń więcej danych
70,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Materiał pierścień kompr.-zgarniający / pierścień uszcz.: Stal szlachetna
54,09
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
54,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,51
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
50,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.307
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
82,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
236,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
236,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0145838ah
41,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
48,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW EOS należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.