219 produktów
Wybierz auto
140,63
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
140,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP117828
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,33
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
38,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Pomarańczowy
Materiał: Silikon
85,73
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
85,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,02
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
68,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102512
Dla numeru oe: 1k0 129 618 bq
49,80
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
49,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0145832ac
Masa [g]: 439
72,10
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
72,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.413
107,56
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
107,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
91,28
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
91,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPVW021
Dla numeru oe: 1k0 145 832 b
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
52,86
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
52,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.44
Średnica zewnętrzna [mm]: 68.5
Rozwiń więcej danych
169,57
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
169,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej, na dole
Ciężar [kg]: 0.42
Rozwiń więcej danych
131,82
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
131,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do bloku silnika, zimna strona
85,68
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
85,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do chłodnicy powietrza doładowującego, strona gorąca
101,93
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
101,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
149,21
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
149,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.122
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
170,64
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
170,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV510
230,90
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
230,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0145832e
175,01
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
175,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1117702200
Strona zabudowy: Z prawej u góry
65,54
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
65,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1117710100
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy 1 do chłodnicy powietrza doładowującego
123,81
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
123,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451782701
114,74
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
114,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW EOS należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.