218 produktów
Wybierz auto
TOP117828
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.122
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
169,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Pomarańczowy
Materiał: Silikon
86,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
92,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.413
109,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do bloku silnika, zimna strona
85,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.44
Średnica zewnętrzna [mm]: 68.5
Rozwiń więcej danych
171,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451778801
113,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 140
Tylko w połączeniu z: Bhc1004, fhc1004
Rozwiń więcej danych
100,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
100,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika, z prawej
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
63,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1117704800
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
166,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
166,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej, na dole
Ciężar [kg]: 0.5
Rozwiń więcej danych
118,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.39
88,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451546901
Ciężar [kg]: 0.44
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
131,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
131,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0 145 770 ah
97,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0145838ah
41,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.27
64,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
36,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0 145834 t
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, na dole
Rozwiń więcej danych
102,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW EOS należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.