49 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.16
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
204,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
204,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117430
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
454,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
454,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117440
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
417,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
417,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
205,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
205,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Straight connector
127,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
127,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
258,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
258,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
198,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
198,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0100
155,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
155,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
311,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
311,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV103731
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
180,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
180,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.179
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
212,57
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
212,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
127,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
127,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 106
Szerokość [mm]: 25.5
Rozwiń więcej danych
187,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
187,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 96
Szerokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
140,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
140,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 119
Szerokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
255,75
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
255,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
118,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
118,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.166
Rozwiń więcej danych
277,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
277,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.17
Rozwiń więcej danych
272,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
272,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117370
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
285,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
285,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEFRVW003
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
80,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
80,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW EOS wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW EOS charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW EOS powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.