44 produktów
Wybierz auto
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
203,54
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
203,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Straight connector
147,57
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
147,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.16
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
199,45
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
199,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117440
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
427,06
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
427,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117430
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
427,06
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
427,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV0100
150,82
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
150,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
307,48
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
307,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
193,76
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
193,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
236,31
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
236,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116491
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
158,85
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
158,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
124,44
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
124,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117370
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
306,55
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
306,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
233,77
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
233,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0118
102,85
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
102,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104332
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
197,85
zł/szt.
Kraków: czw. 27.02
U ciebie: czw. 27.02
197,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554011A
Ilość połączeń: 2
156,40
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
156,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
160,89
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
160,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014001180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
233,17
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
233,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, strona doprowadzająca
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
173,02
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
173,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW EOS wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW EOS charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW EOS powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.