81 produktów
Wybierz auto
ABA053028004
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
33,78
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
33,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6x0145832e
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
24,02
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
24,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1h0145838g
36,84
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
36,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451780601
57,42
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
57,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451782301
26,36
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
26,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451795001
28,62
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
28,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPVW052
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
40,74
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
40,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11451810201
36,38
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
36,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703356051
Dla numeru oe: 6x0145838b
38,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
38,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8d0 145 828 g
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, na dole
Rozwiń więcej danych
61,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
61,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336037
Dla numeru oe: 3a0145972a
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
16,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
16,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
40,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do przewodu rurowego, strona gorąca
21,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
21,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Ciężar [kg]: 0.09
Rozwiń więcej danych
19,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
19,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, na dole
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
55,96
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
55,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 237
42,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
42,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1j0145828b
Masa [g]: 258
46,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
46,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 058145856j
Masa [g]: 676
93,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
93,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1h0145834j
Masa [g]: 76
17,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
17,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703336145
Dla numeru oe: 6x0145832e
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
20,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
20,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW POLO III należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.