Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VW POLO III

53 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolor: czarny, Rodzaj czujnika: czujnik piezoelektryczny, Ciśnienie [bar] od: 0.02, Ciśnienie [bar...
57,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.04, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
45,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
92,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze zintegrowanym czujnikiem temperatury pow...
120,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.026, Ilość połączeń: 4
54,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.025, Ilość połączeń: 4
35,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 4, Ciśnienie od [kPa]: 20, Ciśnienie do [kPa]: 11
33,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.04, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
63,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Specyfikacje asortymentowa: przykręcany, Ilość biegunów: 4, Montaż/demontaż koniecznie do wyko...
111,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
108,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.03, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
49,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 2000, Rodzaj czujnika: czujnik piezoelektryczny, Ciśnienie [bar] od: 0.2, Ciśni...
32,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar] od: 0.11, Ciśnienie [bar] do: 2.54, Ilość biegunów: 4, Napięcie robocze [V]: 1...
90,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
133,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
103,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 4
119,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar] od: 0.17, Ciśnienie [bar] do: 1.17, Ilość biegunów: 4
107,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar] od: 0.217, Ciśnienie [bar] do: 1.116, Ilość biegunów: 4, Napięcie robocze [V]:...
80,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze zintegrowanym czujnikiem temperatury pow...
147,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze zintegrowanym czujnikiem temperatury pow...
141,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VW POLO III

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VW POLO III. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VW POLO III – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VW POLO III, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VW POLO III

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.