10 produktów
Wybierz auto
0341729970
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
13,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
13,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR364680
10,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
10,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR939470
Strona zabudowy: Przepustnica przy zaworze agr
42,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
42,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość uszczelek: 2
Ilość pierścieni uszczelniających: 2
39,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
39,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FA1250990
15,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
15,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV24630015
23,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
23,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przed chłodnicą
Ilość uszczelek: 2
24,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
24,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01161300
Grubość [mm]: 0.35
Długość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
12,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
12,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor wydechowy
Liczba otworów do mocowania: 2
21,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
21,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Rura ssąca
Materiał: Hnbr (uwodorniony acryl-nitril-butadien-kauczuk)
16,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
16,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach DODGE. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.
Zawór EGR w autach DODGE odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.