7 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 1.2
Długość [mm]: 108
Rozwiń więcej danych
57,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01061500
Grubość [mm]: 0.3
Długość [mm]: 66
Rozwiń więcej danych
26,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01200900
Grubość [mm]: 0.2
Długość [mm]: 95
Rozwiń więcej danych
18,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01356400
Grubość [mm]: 0.25
Długość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
24,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.003
Zdjęcie producenta: 1
16,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.004
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
14,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor wydechowy, przed chłodnicą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osłoną termiczną
Rozwiń więcej danych
39,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach FORD RANGER. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.
Zawór EGR w autach FORD RANGER odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.