10 produktów
Wybierz auto
FA1790990
13,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
13,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041701049600
Grubość [mm]: 0.25
Długość [mm]: 68
Rozwiń więcej danych
22,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
22,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FA1EG7900902
14,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
14,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR593430
Strona zabudowy: Przewód do zaworu agr, na dole
22,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
22,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Filtr cząstek stałych
30,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
30,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR593500
19,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
19,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR797970
Liczba otworów do mocowania: 2
32,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
32,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01243100
Grubość [mm]: 0.4
Długość [mm]: 79
Rozwiń więcej danych
24,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
24,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01243200
Grubość [mm]: 0.4
Długość [mm]: 79.5
Rozwiń więcej danych
23,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
23,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01108900
Grubość [mm]: 0.25
Długość [mm]: 93
Rozwiń więcej danych
26,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
26,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach HONDA. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.
Zawór EGR w autach HONDA odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.