🔥 -7% na filtry przy zakupach od 99 zł! Kod: FILTRY7

34
GODZ
:
57
MIN
:
41
SEK
arrow-right-black-preheader23302af7
close-white-preheader1fcaa42b
close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Uszczelki EGR do JEEP COMPASS II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

21,64

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: wt. 08.04

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: wt. 08.04

21,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Zawór egr

Ilość uszczelek: 2

55,11

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: wt. 08.04

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: wt. 08.04

55,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Klapa bypassu przy chłodnicy agr

63,13

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: wt. 08.04

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: wt. 08.04

63,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do JEEP COMPASS II

JEEP COMPASS II – uszczelka zaworu EGR

Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach JEEP COMPASS II. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.

Dlaczego uszczelka zaworu EGR w samochodach JEEP COMPASS II jest tak istotna?

Zawór EGR w autach JEEP COMPASS II odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.