Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki EGR do OPEL SIGNUM

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

18,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
10,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru artykułu: V40-63-0014, V40-63-0014-1
43,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba otworów do mocowania: 2
11,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
14,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 55191883
140,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
10,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 46773082
104,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
26,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 2, Kształt: Pierścień O, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [m...
14,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość uszczelek: 2
24,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
132,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

OPEL SIGNUM – uszczelka zaworu EGR

Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach OPEL SIGNUM. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.

Dlaczego uszczelka zaworu EGR w samochodach OPEL SIGNUM jest tak istotna?

Zawór EGR w autach OPEL SIGNUM odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.