Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki EGR do PEUGEOT 308 II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

33,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość uszczelek: 3
43,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: głowica cylindra, Strona zabudowy: głowica cylindra
39,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 2, średnica wewnętrzna [mm]: 32, Liczba otworów do mocowania: 2
14,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3, Kształt: Pierścień O, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [m...
22,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
26,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba otworów do mocowania: 6
49,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

PEUGEOT 308 II – uszczelka zaworu EGR

Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach PEUGEOT 308 II. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.

Dlaczego uszczelka zaworu EGR w samochodach PEUGEOT 308 II jest tak istotna?

Zawór EGR w autach PEUGEOT 308 II odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.