Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki EGR do RENAULT CAPTUR

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Uszczelnienie zaworu AGR ELRING 135.670

Liczba otworów do mocowania: 2

20,47

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

20,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

26,18

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

26,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelnienie zaworu AGR ELRING 736.492

Strona zabudowy: Klapa bypassu przy chłodnicy agr

24,98

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

24,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień uszczelniający przewodu zaworu AGR ELRING 135.680

Strona zabudowy: Za chłodnicą, po stronie silnika

14,27

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

14,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

36,02

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

36,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT CAPTUR

RENAULT CAPTUR – uszczelka zaworu EGR

Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach RENAULT CAPTUR. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.

Dlaczego uszczelka zaworu EGR w samochodach RENAULT CAPTUR jest tak istotna?

Zawór EGR w autach RENAULT CAPTUR odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.