18 produktów
Wybierz auto
NTYEGRRE019
Tryb pracy: Elektryczny
393,61
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
393,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274110
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
248,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
248,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCVG71003AS
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
339,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
339,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK710928D1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
349,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
349,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK710978R
Tryb pracy: Elektryczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Rozwiń więcej danych
778,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
778,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 369,00 zł
0338703435050
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
591,07
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
591,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717730364
Strona zabudowy: Góra
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
577,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
577,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 135,30 zł
TOP639186
Tryb pracy: Elektryczny
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
Rozwiń więcej danych
314,71
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
314,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCVG71015AS
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
381,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
381,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000701
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
438,56
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
438,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
509,99
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
509,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60214
Napięcie [v]: 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Rozwiń więcej danych
269,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
269,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60215
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
416,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
416,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
640,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
640,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRRE007
316,33
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
316,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
263,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
263,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRNS004
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
254,50
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
254,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE705320040
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
631,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
631,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie RENAULT CAPTUR odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT CAPTUR wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.