🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki EGR do RENAULT KANGOO I

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Uszczelka zaworu EGR AJUSA 01164700
Uszczelka zaworu EGR AJUSA 01164700
Grubość [mm]: 0.25, Długość [mm]: 75, Szerokość [mm]: 40
19,83 zł
19,83 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw uszczelek  systemu AGR AJUSA 77002000
Zestaw uszczelek  systemu AGR AJUSA 77002000
26,82 zł
26,82 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka zaworu EGR AJUSA 01164600
Uszczelka zaworu EGR AJUSA 01164600
Grubość [mm]: 0.35, Długość [mm]: 94, Szerokość [mm]: 80
26,68 zł
26,68 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka zaworu EGR AJUSA 01168600
Uszczelka zaworu EGR AJUSA 01168600
Grubość [mm]: 0.2, Długość [mm]: 63, Szerokość [mm]: 56
18,56 zł
18,56 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

RENAULT KANGOO I – uszczelka zaworu EGR

Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach RENAULT KANGOO I. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.

Dlaczego uszczelka zaworu EGR w samochodach RENAULT KANGOO I jest tak istotna?

Zawór EGR w autach RENAULT KANGOO I odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.