5 produktów
Wybierz auto
AJU01167900
Grubość [mm]: 0.25
Długość [mm]: 78
Rozwiń więcej danych
25,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
25,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR721140
22,94
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
22,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość uszczelek: 3
53,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041701168000
Grubość [mm]: 0.25
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
21,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
21,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość uszczelek: 2
38,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach RENAULT MASTER III. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.
Zawór EGR w autach RENAULT MASTER III odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.