13 produktów
Wybierz auto
Producenci
FASFT60211
Średnica [mm]: 28, 42
Tryb pracy: Elektryczny, elektroniczny
Rozwiń więcej danych
315,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
315,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274069
260,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
260,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPPCV049
Tryb pracy: Pneumatyczny
Ilość połączeń: 2
153,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP639177
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
304,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
304,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.5
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
543,89
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
543,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274096
373,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
373,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
373,21
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
373,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE710334030
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
539,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
539,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
300,89
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
300,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1049412B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
514,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
514,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRRE005
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
221,09
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
221,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112141
341,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
341,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88340
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
813,11
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
813,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie RENAULT MASTER III odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT MASTER III wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.