12 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 1.5
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
615,41
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
615,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.4
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
750,14
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
750,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60211
Średnica [mm]: 28, 42
Tryb pracy: Elektryczny, elektroniczny
Rozwiń więcej danych
331,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
331,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
401,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
401,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP639177
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
342,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
342,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPPCV049
Tryb pracy: Pneumatyczny
Ilość połączeń: 2
164,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
164,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88340
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
799,26
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
799,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C59516597
Średnica [mm]: 28
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
563,88
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
563,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112141
477,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
477,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1049412B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
501,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
501,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
401,28
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
401,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE710334030
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
486,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
486,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie RENAULT MASTER III odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT MASTER III wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.