Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki EGR do VOLVO V40

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

20,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Przewód do zaworu AGR, Liczba otworów do mocowania: 2
14,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość uszczelek: 2
27,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Turbosprężarka
29,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Klapa bypassu przy chłodnicy AGR, Liczba otworów do mocowania: 4, Strona zabudowy...
41,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Klapa bypassu przy chłodnicy AGR, Grubość [mm]: 0.35, Długość [mm]: 127, Szer...
36,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Klapa bypassu przy chłodnicy AGR, Liczba otworów do mocowania: 5
43,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Specyfikacje asortymentowa: montowanie kołnierza, Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
26,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
19,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO

VOLVO V40 – uszczelka zaworu EGR

Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach VOLVO V40. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.

Dlaczego uszczelka zaworu EGR w samochodach VOLVO V40 jest tak istotna?

Zawór EGR w autach VOLVO V40 odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.