24 produktów
Wybierz auto
0396SS11150
89,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
87,32
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
87,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
97,07
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
97,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
96,79
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
96,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847191010
74,39
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
74,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847225010
107,85
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
107,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
95,54
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
95,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75566
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
41,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS1074912B1
75,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550017A
Ciężar [kg]: 0.016
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
76,19
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
76,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kolor obudowy: Czarny
72,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 63.3
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
111,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953463
Kolor: Niebieski
79,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
60,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009121381
Ilość połączeń: 3
Oznaczenie koloru: Niebieski
Rozwiń więcej danych
91,38
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
91,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540986280427
96,96
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
96,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
70,12
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
70,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie CITROËN C1, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów CITROËN C1 z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie CITROËN C1 czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach CITROËN C1 sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach CITROËN C1 nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.