47 produktów
Wybierz auto
0396SS11035
Ilość podłączonych styków: 3
68,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
68,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
80,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
80,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
73,78
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
73,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953460
Kolor: Szary, czarny/biały
58,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
58,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540986280413
95,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
95,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.021
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
35,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
35,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75566
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
41,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
41,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 70
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
80,27
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
80,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Hall effect
Jakość: Oe
Rozwiń więcej danych
131,51
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
131,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,20
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
44,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
73,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwarancja: 5 lat gwarancji
70,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
70,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
42,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
42,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kolor obudowy: Biały
70,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
70,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
70,12
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
70,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV500
40,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
40,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953463
Kolor: Niebieski
77,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
77,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.016
Średnica zewnętrzna [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
57,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
57,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005035
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
52,05
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
52,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
55,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie CITROËN C2, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów CITROËN C2 z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie CITROËN C2 czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach CITROËN C2 sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach CITROËN C2 nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.