52 produktów
Wybierz auto
73,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
82,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953573
91,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0523JPN
31,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009168081
Ilość połączeń: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28.2
Rozwiń więcej danych
99,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
99,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
69,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
69,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0516OYO
Ilość połączeń: 3
70,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0516JPN
Ilość połączeń: 3
50,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
58,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
85,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
85,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1953831
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 28.2
125,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPHY001
24,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
24,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
98,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953556
Wersja: 1
92,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 24
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
117,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
57,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
57,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV503
36,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005050
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
31,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
31,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
50,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
50,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie KIA PROCEED, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów KIA PROCEED z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie KIA PROCEED czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach KIA PROCEED sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach KIA PROCEED nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.