15 produktów
Wybierz auto
05261953551
79,85
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
96,77
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,62
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
100,66
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
100,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009168051
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
127,30
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
46,69
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886525101
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28.2
Rozwiń więcej danych
59,70
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
43,48
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550046A
Wysokość [mm]: 28
Ciężar [kg]: 0.024
Rozwiń więcej danych
56,44
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E1153JPN
Ilość biegunów: 2
65,45
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY16148100024
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
69,55
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,96
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11142
Ilość podłączonych styków: 3
86,19
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV355
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
40,18
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11023
Ilość podłączonych styków: 2
80,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
80,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie RENAULT MASTER III, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów RENAULT MASTER III z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie RENAULT MASTER III czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach RENAULT MASTER III sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach RENAULT MASTER III nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.