17 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.015
Średnica zewnętrzna [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
73,53
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
73,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Fioletowy
74,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
74,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 04l 907 601
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
89,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
89,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,82
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
70,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 04l 907 601
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
111,43
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
111,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 24
74,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
74,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
104,35
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
104,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
82,75
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
82,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,72
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
97,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 24.2
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
38,49
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
38,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
82,75
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
82,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
137,42
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
137,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
171,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
171,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
108,05
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
108,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Fioletowy
Ilość połączeń: 3
54,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
54,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 24
76,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
76,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
101,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
101,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie VW GOLF ALLTRACK, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów VW GOLF ALLTRACK z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie VW GOLF ALLTRACK czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach VW GOLF ALLTRACK sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach VW GOLF ALLTRACK nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.