12 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu, z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
68,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
68,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Fioletowy
71,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.015
Średnica zewnętrzna [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
73,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
73,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 24
72,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPAU029
Wysokość [mm]: 24.2
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
45,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
82,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
82,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
82,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
82,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1953774
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 24
74,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
131,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
131,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Fioletowy
Ilość połączeń: 3
53,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03356PU013122221
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
98,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie VW POLO VI, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów VW POLO VI z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie VW POLO VI czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach VW POLO VI sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach VW POLO VI nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.