11 produktów
Wybierz auto
HEP217099
Ilość zębów: 22
Strona zabudowy: Z lewej
Rozwiń więcej danych
924,32
zł/szt.
Kraków: czw. 27.02
U ciebie: czw. 27.02
924,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV104303
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 403,40
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 403,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1111250100
586,10
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
586,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1111251000
Strona zabudowy: Z prawej
Dla cylindra: 1-3
559,69
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
559,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
431,71
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
431,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11090227501
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.94
Rozwiń więcej danych
376,69
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
376,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11091323201
396,40
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
396,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2410025
Ilość zębów: 22
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
1 074,86
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 074,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
401,67
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
401,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV104410
Strona zabudowy: Z prawej
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
2 001,54
zł/szt.
Kraków: czw. 27.02
U ciebie: czw. 27.02
2 001,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV104409
Strona zabudowy: Z lewej
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
2 022,35
zł/szt.
Kraków: czw. 27.02
U ciebie: czw. 27.02
2 022,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach AUDI A6 C5 jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu AUDI A6 C5, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie AUDI A6 C5 to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.