42 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 38
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
865,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
865,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
743,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
743,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 119
Szerokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
161,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV96SKV088
429,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
429,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217030
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
699,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
699,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12009029
Numer komponentu: 120-09-029
464,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
464,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12009035
Numer komponentu: 120-09-035
397,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
397,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
468,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
468,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217081
Ilość zębów: 42
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
827,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
827,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
OSS32167
333,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
333,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217080
Ilość zębów: 42
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
827,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
827,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12009028
Numer komponentu: 120-09-028
474,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
474,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12009034
Numer komponentu: 120-09-034
481,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
481,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Strona zabudowy: Strona wylotowa
351,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
351,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
351,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
351,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217056
Ilość zębów: 38
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
899,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
899,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217047
Ilość zębów: 38
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
812,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
812,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C59515105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
Rozwiń więcej danych
741,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
741,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA33103807
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 1.029
Rozwiń więcej danych
731,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
731,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
OSS42461
319,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
319,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach BMW 6 jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu BMW 6, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie BMW 6 to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.