Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
14 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 119
Szerokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
154,27
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
154,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12009029
Numer komponentu: 120-09-029
471,58
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
471,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217027
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
701,74
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
701,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
357,39
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
357,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
512,07
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
512,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV96SKV089
297,24
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
297,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKZBM000
Strona zabudowy: Strona wylotowa
407,50
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
407,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKZBM001
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
392,10
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
392,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C59515105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
Rozwiń więcej danych
739,40
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
739,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12009028
Numer komponentu: 120-09-028
593,10
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
593,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217030
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
728,98
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
728,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYERZBM001
291,06
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
291,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Strona zabudowy: Strona wylotowa
347,96
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
347,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
366,89
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
366,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach BMW Z4 E86 jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu BMW Z4 E86, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie BMW Z4 E86 to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.