12 produktów
Wybierz auto
0445427103110
Rodzaj napędu: Pasek
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
237,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
237,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL50007797
131,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
131,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEP217038
Ilość zębów: 38
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
Rozwiń więcej danych
296,41
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
296,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445427003810
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
150,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
150,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
238,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
238,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
369,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
369,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA50104244
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
257,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
257,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA50104242
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
401,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
401,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445427103210
Rodzaj napędu: Pasek
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
374,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
374,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
159,60
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
159,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEP217042
Ilość zębów: 38
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
Rozwiń więcej danych
385,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
385,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
153,37
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
153,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach FORD FIESTA VI jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu FORD FIESTA VI, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie FORD FIESTA VI to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.