11 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 42
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
370,58
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
370,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.947
Rozwiń więcej danych
539,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
539,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
669,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
669,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12009048
Numer komponentu: 120-09-048
488,69
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
488,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKZME002
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
370,42
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
370,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217059
Ilość zębów: 42
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
655,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
655,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217060
Ilość zębów: 42
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
594,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
594,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 40
Szerokość [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
321,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
321,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
379,03
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
379,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12009047
Numer komponentu: 120-09-047
451,49
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
451,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV303208
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.848
Rozwiń więcej danych
1 316,62
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
1 316,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach MERCEDES-BENZ KLASA A jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu MERCEDES-BENZ KLASA A, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA A to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.