Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do SKODA OCTAVIA I

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

586,10

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

586,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

525,82

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

525,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

402,86

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

402,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 160

Ciężar [kg]: 0.94

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

353,20

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

353,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Tryb pracy: Elektryczny

Ilość biegunów: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

441,50

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

441,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SKODA OCTAVIA I

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu SKODA OCTAVIA I

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach SKODA OCTAVIA I jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie SKODA OCTAVIA I?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu SKODA OCTAVIA I, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

SKODA OCTAVIA I – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie SKODA OCTAVIA I to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.