Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do SKODA OCTAVIA I

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.58, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
350,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.58, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
382,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.06, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla wałka rozrządu
367,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.65, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla wałka rozrządu
153,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla wałka rozrządu
236,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
14,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Ilość biegunów: 2, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
619,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.58, Wymagana ilość: 1, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: d...
166,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SKODA

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu SKODA OCTAVIA I

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie SKODA OCTAVIA I to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie SKODA OCTAVIA I może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie SKODA OCTAVIA I – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie SKODA OCTAVIA I to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.