6 produktów
Wybierz auto
0340812490910
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOS8325
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Rozwiń więcej danych
18,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341353990
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
19,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341302589
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
22,62
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
22,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041715058700
Szerokość [mm]: 7
Średnica wewnętrzna [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
23,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
42,67
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
42,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie CHRYSLER SEBRING uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie CHRYSLER SEBRING, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie CHRYSLER SEBRING, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).