6 produktów
Wybierz auto
0341026740
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
48,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
48,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 7
Ciężar [kg]: 14.8
Rozwiń więcej danych
46,78
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
46,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
27,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
27,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC811057800
Szerokość [mm]: 6
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)
Rozwiń więcej danych
37,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA413040610
Szerokość [mm]: 7
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
60,01
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
60,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 6
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
38,20
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie CITROËN C3 AIRCROSS II uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie CITROËN C3 AIRCROSS II, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie CITROËN C3 AIRCROSS II, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).