7 produktów
Wybierz auto
041715083300
Szerokość [mm]: 10
Średnica wewnętrzna [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
35,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
35,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
26,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
26,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0797
31,20
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
31,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
34,28
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
34,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341375470
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
35,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
35,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341355150
44,99
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
44,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340813745800
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
35,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
35,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie IVECO DAILY VI uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie IVECO DAILY VI, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie IVECO DAILY VI, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).