Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki wałka, napinacza łańcucha, obudowy rozrządu do SAAB 9-5 II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Uszczelniacz wałka rozrządu VICTOR REINZ 81-24909-10

Szerokość [mm]: 7

Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,27

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

14,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelniacz wałka rozrządu ELRING 353.990

Szerokość [mm]: 7

Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

19,67

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

19,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelniacz wałka rozrządu VICTOR REINZ 81-36229-00

Szerokość [mm]: 7

Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

22,59

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

22,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelniacz wałka rozrządu ELRING 434.500

Szerokość [mm]: 7

Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

24,28

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

24,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka obudowy rozrządu VICTOR REINZ 71-36609-00

Materiał: Guma / metal

67,07

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

67,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelniacz wałka rozrządu AJUSA 15082800

Szerokość [mm]: 7

Średnica wewnętrzna [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

21,02

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

21,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelniacz wałka rozrządu ELRING 993.440

Wysokość [mm]: 7

Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

28,24

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

28,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

65,41

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

65,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelniacz wałka rozrządu VICTOR REINZ 81-40269-00

Szerokość [mm]: 7

Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

29,89

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 30.04

U ciebie: śr. 30.04

29,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB 9-5 II

Uszczelniacz wałka rozrządu – SAAB 9-5 II

W samochodzie SAAB 9-5 II uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.

Simering wałka rozrządu w samochodzie SAAB 9-5 II – kiedy go wymienić?

Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie SAAB 9-5 II, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.

Jak wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w samochodzie SAAB 9-5 II?

Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie SAAB 9-5 II, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).