22 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0341153740
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340813718400
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341362740
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041820026696B
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340813414400
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041820026695B
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341135151
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041820026123B
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BGAOS8394
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: AJU15061800
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042255914984
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341394110
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340813926700
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FEB14984
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BGAOS0351
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041812001192B
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041819036888B
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040114985
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: AJU15080700
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BGAOS8350
Dostawa na piątek, 28 czerwca
W samochodzie VOLVO C70 II uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie VOLVO C70 II, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie VOLVO C70 II, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).