6 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.17
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
216,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
216,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554054A
94,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
94,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Liczba aktywnych styków: 2
213,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
213,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2201
114,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
114,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117380
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
276,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
276,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445427000910
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
256,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
256,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. ALFA ROMEO GIULIETTA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód ALFA ROMEO GIULIETTA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie ALFA ROMEO GIULIETTA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.