51 produktów
Wybierz auto
0338706117010
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
335,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
335,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Długość [mm]: 110
Rozwiń więcej danych
188,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
188,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117360
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
339,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
339,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554030A
Ilość połączeń: 2
252,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
252,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117100
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
328,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
328,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 124
Szerokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
280,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
280,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 11 36 7 585 425
199,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014010180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
328,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
328,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117000
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
323,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
323,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
323,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
323,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV202650
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
385,46
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
385,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899104
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
251,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
251,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV012
Ciężar [kg]: 0.19
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
121,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20103361
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Długość [mm]: 110
Rozwiń więcej danych
207,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20103359
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.26
Rozwiń więcej danych
270,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
270,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA33102829
Ciężar [kg]: 0.247
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
291,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
291,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV0905
136,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
136,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0900
146,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0902
178,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
260,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
260,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. BMW 7 wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód BMW 7 charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie BMW 7 powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.