6 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
113,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
80,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 116
Szerokość [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
107,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117080
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
253,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
253,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
167,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
167,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
329,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. CHEVROLET AVEO Aveo T250 wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód CHEVROLET AVEO Aveo T250 charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie CHEVROLET AVEO Aveo T250 powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.