40 produktów
Wybierz auto
0445427001410
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
107,93
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
107,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
113,33
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
113,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117560
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
168,37
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
168,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117570
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
168,49
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
168,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338706117050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
301,31
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
301,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338706117060
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
352,12
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
352,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554003A
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
87,25
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
87,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA40946086
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
121,99
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
121,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 120
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
123,31
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
123,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
111,64
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
111,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.178
Rozwiń więcej danych
270,66
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
270,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.178
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 120
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
120,61
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
120,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
368,79
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
368,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
255,14
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
255,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
345,95
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
345,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV9500
126,13
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
126,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,49
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
85,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
222,23
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
222,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9502
173,97
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
173,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. CHEVROLET wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód CHEVROLET charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie CHEVROLET powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.