19 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
113,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
113,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2302
184,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
184,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2303
105,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
105,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117320
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
171,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
171,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117330
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
141,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
141,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV050
142,88
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
142,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
170,62
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
170,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA50104241
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.11
Rozwiń więcej danych
152,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
152,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102906
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
142,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
142,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.2
Zdjęcie producenta: 1
92,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
92,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.172
Rozwiń więcej danych
141,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
141,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
164,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
164,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Liczba aktywnych styków: 2
214,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
214,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899152
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
144,10
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
144,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.11
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
143,70
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
143,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
131,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
131,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
113,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
113,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554007A
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ilość połączeń: 2
100,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
100,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117310
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
151,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
151,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. FORD FOCUS III wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód FORD FOCUS III charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie FORD FOCUS III powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.