48 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
385,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
385,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
106,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117550
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
183,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
234,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554002A
Ilość połączeń: 2
Głębokość zabudowy [mm]: 42.5
Rozwiń więcej danych
106,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
218,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
218,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
133,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
175,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
175,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA50104241
Strona zabudowy: Strona wylotowa, strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.11
Rozwiń więcej danych
154,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
106,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Liczba aktywnych styków: 2
196,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
196,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA55948720
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
450,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
450,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
121,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2301
238,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
238,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2302
164,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899152
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
153,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
153,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Exhaust
364,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
364,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
84,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
84,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
80,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
166,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
166,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. FORD wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód FORD charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie FORD powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.