50 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
388,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
388,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117550
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
199,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
107,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
246,56
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
246,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
134,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
220,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
220,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
444,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
444,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
122,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2300
180,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
180,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102906
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
147,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA55948720
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
455,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
455,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
81,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
81,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Liczba aktywnych styków: 2
213,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
213,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117330
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
140,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117530
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
226,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
226,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Liczba aktywnych styków: 2
209,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
209,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2301
240,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
240,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2302
166,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
167,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
167,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117380
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
276,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
276,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. FORD wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód FORD charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie FORD powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.