6 produktów
Wybierz auto
0479821692
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
107,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
107,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV020
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.14
Rozwiń więcej danych
98,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 108
Szerokość [mm]: 24.5
Rozwiń więcej danych
167,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.103
Rozwiń więcej danych
277,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
277,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV021
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.14
Rozwiń więcej danych
116,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479821693
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
135,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
135,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. KIA SORENTO III wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód KIA SORENTO III charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie KIA SORENTO III powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.