6 produktów
Wybierz auto
PIE706117390
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
276,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
276,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
248,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
248,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
200,17
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
200,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899145
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
256,34
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
256,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
143,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
143,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 131
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
324,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
324,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. RENAULT LAGUNA III wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód RENAULT LAGUNA III charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie RENAULT LAGUNA III powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.