11 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 15330-22030
Ciężar [kg]: 0.184
Rozwiń więcej danych
172,00
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
172,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479600517
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
113,37
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
113,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 122
Szerokość [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
124,38
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9100
134,57
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV029
Ciężar [kg]: 0.21
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
93,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
211,79
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP740027
Dla numeru oe: 15330-22030
Ciężar [kg]: 0.184
Rozwiń więcej danych
177,92
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9112
180,44
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2120JPN
84,27
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
100,00
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33105461
Ciężar [kg]: 0.184
Zdjęcie producenta: 1
185,40
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. TOYOTA CELICA VII wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód TOYOTA CELICA VII charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie TOYOTA CELICA VII powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.