🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zawory zmiennych faz rozrządu do TOYOTA CELICA VII

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zawór zmiennych faz rozrządu TOPRAN 600 517
Zawór zmiennych faz rozrządu TOPRAN 600 517
Strona zabudowy: głowica cylindra, Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Artykuł uzupełniający / inf...
118,71 zł
118,71 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu GATES VVS112
Zawór zmiennych faz rozrządu GATES VVS112
Długość [mm]: 122, Szerokość [mm]: 29, Wysokość [mm]: 29, Kształt: płaski, Materiał: metal...
117,50 zł
117,50 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 175193
Zawór zmiennych faz rozrządu FEBI BILSTEIN 175193
dla numeru OE: 15330-22030, Ciężar [kg]: 0.184, Zdjęcie producenta: 1
180,38 zł
180,38 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu BGA OCV9112
Zawór zmiennych faz rozrządu BGA OCV9112
179,09 zł
179,09 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu ESEN SKV 39SKV029
Zawór zmiennych faz rozrządu ESEN SKV 39SKV029
Ciężar [kg]: 0.21, Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Ilość biegunów: 2, Kształt obudowy wtyczk...
91,21 zł
91,21 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu BGA OCV9100
Zawór zmiennych faz rozrządu BGA OCV9100
133,53 zł
133,53 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu SWAG 33 10 5461
Zawór zmiennych faz rozrządu SWAG 33 10 5461
Ciężar [kg]: 0.184, Zdjęcie producenta: 1
178,94 zł
178,94 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 27-0693
Zawór zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 27-0693
Strona zabudowy: głowica cylindra, Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Artykuł uzupełniający / inf...
97,61 zł
97,61 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór zmiennych faz rozrządu HEPU 21-5050
Zawór zmiennych faz rozrządu HEPU 21-5050
Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Rodzaj zaworu: dla zaworów dolotowych, Liczba aktywnych styków: ...
214,17 zł
214,17 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Zawór zmiennych faz rozrządu w samochodzie TOYOTA CELICA VII – za co odpowiada?

Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. TOYOTA CELICA VII wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.

TOYOTA CELICA VII – objawy usterki zaworu zmiennych faz rozrządu

Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód TOYOTA CELICA VII charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.

Diagnostyka usterek zaworu zmiennych faz rozrządu w samochodzie TOYOTA CELICA VII

Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie TOYOTA CELICA VII powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.