63 produktów
Wybierz auto
0479600517
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
113,37
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
113,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479600518
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
116,40
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
116,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479600516
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
113,37
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
113,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479600519
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
102,04
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
102,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV033
Ciężar [kg]: 0.14
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
100,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
100,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.117
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
133,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
133,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 15330-22030
Ciężar [kg]: 0.184
Rozwiń więcej danych
170,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
170,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.188
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
138,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
138,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV034
Ciężar [kg]: 0.14
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
88,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
88,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 123
Szerokość [mm]: 28.5
Rozwiń więcej danych
156,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
156,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 122
Szerokość [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
110,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
110,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV061
115,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
115,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554014A
Ilość połączeń: 2
112,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
112,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
301,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
301,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADT37260
Ciężar [kg]: 0.188
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
145,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
145,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 108
Szerokość [mm]: 28.5
Rozwiń więcej danych
294,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
294,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479600515
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
110,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
110,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9100
130,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
130,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9104
127,35
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
127,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9113
126,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
126,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. TOYOTA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód TOYOTA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie TOYOTA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.