64 produktów
Wybierz auto
0479600518
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
116,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
116,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479600517
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
113,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
113,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479600519
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
102,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
102,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479600516
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
113,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
113,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 15330-22030
Ciężar [kg]: 0.184
Rozwiń więcej danych
170,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.188
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
138,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.117
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
136,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV033
Ciężar [kg]: 0.14
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
100,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 123
Szerokość [mm]: 28.5
Rozwiń więcej danych
156,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 122
Szerokość [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
110,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV034
Ciężar [kg]: 0.14
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
90,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
209,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
209,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
130,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
130,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
158,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
158,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 103
Szerokość [mm]: 24.5
Rozwiń więcej danych
208,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
208,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2120JPN
82,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEFRTY018
92,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
92,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479600727
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
108,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9101
182,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
182,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV9112
175,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. TOYOTA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód TOYOTA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie TOYOTA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.