39 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 105
Szerokość [mm]: 24.5
Rozwiń więcej danych
198,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
198,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
147,73
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
147,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.147
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
214,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
214,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,34
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
97,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,79
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
86,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0118
105,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
109,87
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
109,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.052
Zdjęcie producenta: 1
126,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116503
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
106,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
72,39
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
72,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, strona wylotowa, strona doprowadzająca
Wymiar gwintu: M 21
Rozwiń więcej danych
100,25
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
100,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
161,85
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
161,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554068A
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
120,72
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
120,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV010
Ciężar [kg]: 0.17
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
109,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV052
103,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.179
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
215,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
215,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554035A
Ilość połączeń: 2
156,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014002180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
230,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
230,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
162,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
162,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW BEETLE wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW BEETLE charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW BEETLE powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.