32 produktów
Wybierz auto
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
224,43
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
224,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0118
105,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0102
177,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
177,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103731
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
182,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
182,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
127,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
86,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
97,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102672
Dla numeru oe: 06e 115 243 h
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
121,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102684
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
136,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014002180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
230,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
230,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
128,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
191,69
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
191,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
253,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
253,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV052
103,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.052
Zdjęcie producenta: 1
126,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116502
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
155,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116503
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
106,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, strona wylotowa, strona doprowadzająca
Wymiar gwintu: M 21
Rozwiń więcej danych
100,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
100,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW SHARAN II wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW SHARAN II charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW SHARAN II powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.