Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
12 produktów
Wybierz auto
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 66.9
174,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość biegunów: 3
164,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość biegunów: 3
173,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
222,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
222,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt: Kształt d
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
244,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
244,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 87.5
199,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 87.5
188,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
188,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 66.9
187,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
199,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
119,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
119,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt obudowy wtyczki: Kształt d
485,42
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
485,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
183,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik poziomu oleju silnikowego jest jednym z ważniejszych czujników pracujących w pojeździe. Odpowiada za informowanie kierowcy o zbyt niskim poziomie oleju w silniku. Czujnik jest umieszczony w misce olejowej. Posiada magnes i specjalny pływak do określania ilości oleju. Jeżeli środka smarnego jest zbyt mało, czujnik przekazuje informację do jednostki centralnej samochodu. W przypadku samochodu VW POLO VI efektem jest wyświetlenie się na desce rozdzielczej czerwonej kontrolki z ikoną kaganka na olej.
Jeżeli czujnik poziomu oleju silnikowego nie pracuje prawidłowo, samochód VW POLO VI może być narażony na poważną awarię, związaną z zatarciem silnika lub na wyświetlanie się nieadekwatnych, wprowadzających w błąd komunikatów. Źle pracujący czujnik może zarówno nie przekazywać informacji o zbyt niskim poziomie oleju do komputera pojazdu, jak i przesyłać takie informacje, nawet kiedy poziom oleju jest prawidłowy. W tej drugiej sytuacji czerwona kontrolka poziomu oleju może mrugać lub zapalać się na pewien czas podczas jazdy.
Nieprawidłowa praca czujnika powinna zostać wykryta np. podczas badania pojazdu testerem diagnostycznym. Warto sprawdzić wszystkie kody usterek, nawet jeżeli przyczyna poddania pojazdu badaniu była inna. Jeśli niesprawność czujnika poziomu oleju zostanie ujawniona, jedyną możliwą formą naprawy jest wymiana elementu na nowy. W przypadku samochodu VW POLO VI nie jest to czynność skomplikowana. Należy odkręcić stary czujnik i odpiąć od wtyczki zasilającej, a na jego miejsce w analogiczny sposób zamontować nowy.