7 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 77 01 053 991
Gwint zewn. [mm]: M 12x1,5
Rozwiń więcej danych
23,09
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
23,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042873098
31,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046333340
Wymiar gwintu: 3/8x18 nptf
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
59,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261830129
Wymiar gwintu: 19
Głębokość zabudowy [mm]: 13
52,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042873129
Wymiar gwintu: 19
Głębokość zabudowy [mm]: 13
51,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV407203301
Wymiar gwintu: 3/8 x 18 npt
Kolor: Szary, antracytowy
Rozwiń więcej danych
30,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261830098
Kolor: Czarny
Kolor obudowy: Czarny
37,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik temperatury oleju w aucie DAEWOO odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.
Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie DAEWOO to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.
Czujnik temperatury oleju w samochodzie DAEWOO wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.